سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورسلمانی رئیس هیات گلف استان یزد شد

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان یزد گفت: با انتخاب اعضای مجمع هیئت گلف استان علیرضا پورسلمانی برای چهار سال سکاندار این هیئت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: مجمع انتخاباتی هیئت گلف استان با حضور هاشمی معاون توسعه ورزش این اداره کل و اعضا مجمع برگزار و پس از رای گیری علی پورسلمانی با کسب ۱۲ رای از ۱۴ آرا ماخوذه به عنوان رئیس هیئت گلف استان انتخاب و سکانداری این هیات را برعهده گرفت.

او با اشاره به  راه اندازی هیئت گلف استان، افزود: با توجه به درخواست‌ها و پیگیری‌های جوانان و دانشجویان برای فعالیت در رشته گلف، با فدراسیون هماهنگی‌های لازم را انجام شد تا این رشته در استان توسعه یابد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: هدف اصلی این هیئت توسعه گلف در استان و جذب جوانان به این رشته ورزشی است که یکی از راه‌های خوب برای شناساندن نوجوانان و کشف استعداد‌ها است که باید برنامه ریزی شود با تعامل و همکاری با آموزش و پرورش این رشته در بین دانش آموزان آموزش داده شود تا در آینده شاهد پرورش قهرمانان زیادی در استان یزد باشیم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.