سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب یک مهاجم آسیایی در تیم فوتبال فولاد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از جذب یک مهاجم آسیایی به این تیم خبر داد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: سه یا چهار گزینه از کشور‌های آسیایی را مدنظر داریم که در حال بررسی عملکردشان در سال ۲۰۱۹ هستیم تا یکی از آن‌ها با تشخیص کادر فنی به تیم فوتبال اضافه شود.

او افزود: طبق آئین نامه فدراسیون، تنها سه بازیکن خارجی و یک بازیکن آسیایی را می‌توانیم جذب کنیم که در این راستا هم گام برداشتیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: با جذب چند بازیکن در فصل نقل و انتقالات زمستانی اولین تلاشمان را برای بهتر شدن تیم کردیم.

آذری ادامه داد: ما فقط برای بهتر شدن می‌جنگیم و برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا، قولی به کسی نمی‌دهیم. قرار بود در نیم فصل با جذب تعدادی بازیکن، نقاط ضعفمان را برطرف کنیم که فکر می‌کنم با چهار بازیکنی که جذب کردیم و همینطور اضافه شدن یک بازیکن آسیایی، پروسه نقل و انتقالات ما تکمیل شود.

او با بیان اینکه تمام تلاش ما در راستای بهبود تیم است گفت: امیدوارم در نیم فصل دوم با بازیکنانی که جذب کردیم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص ادامه حضور سینا مریدی در تیم فولاد گفت: مریدی جایی نرفته و همچنان عضو تیم است. این بازیکن دیروز قرار بود در تمرینات حاضر شود که متاسفانه نیامد، مریدی باید تکلیفش را با خودش روشن کند وگرنه تکلیف او با باشگاه روشن است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.