سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت حاج قاسم، خسارت به کل جهان

مسئول هیئت سادات و شیوخ عشایر کربلا با تسلیت به رهبری و خانواده سردار سلیمانی، شهادت او را خسارت بزرگی به جهان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حاج ستار ابو زینب مسئول هیئت سادات و شیوخ عشایر کربلا در مراسم بزرگداشت هفتمین روز گرامیداشت  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان با بیان اینکه هیئتی از تمام فرزندان عراق متشکل از کربلا، طلبه اسلامی و بزرگواران سادات عشایر شهر کربلا برای عرض تسلیت به خاطر شهادت حاج قاسم و همرزمانشان در اینجا حضور دارند، گفت: ما در همه شهر‌های کشور عراق، مراسم عزاداری برپا کرده ایم.

او با اشاره به حضور این هیئت در ایران گفت: این هیئت دیروز در شهر قم مراسم عزاداری برپا کرده و امروز در کنار شما حضور دارد و فردا در مشهد مراسم عزاداری را به خاطر شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس و هم رزمانش تکرار می‌کند.

حاج ستار به احادیث ائمه اطهار درباره شهدا اشاره کرد و بیان داشت: ما به آیت الله خامنه‌ای (ره)، خانواده شهید سردار سلیمانی و ملت ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

او افزود: ما در حالی تسلیت می‌گوییم که مطمئنیم این اتفاق، خسارت بزرگی نه فقط به خانواده و میهن ایشان؛ بلکه، خسارت بزرگی برای کل جهان و آزاده‌های جهان وارد کرد.

مسئول هیئت سادات و شیوخ عشایر کربلا با بیان اینکه ما عادت کردیم در روز‌های تلخ شهدایی را تقدیم کنیم، بیان داشت: چیزی که شهید نثار می‌کند، گران‌ترین دارایی در زندگیش هست و بزرگترین هدف و کامل‌ترین چیزی است که مجاهد به آن نیاز دارد.

او تصریح کرد: بزرگترین اهداف و کامل‌ترین چیز‌هایی که مجاهد به آن نیاز دارد، پیروزی و شهادت است و سردار دو پیروزی در دنیا و پیروزی شهادت را به دست آورد.

ابو زینب بیان داشت: سلیمانی یک سردار صاحب بصیرت بود و دشمن و دوست به این اقرار می‌کنند و همه آزاده‌های جهان و همچنین مخصوصا عراق به آن معترفند.

او افزود: ما در این وقت، عمیق‌ترین و بلیغ‌ترین کلمات تشکر را از ملتی که فداکاری حاج قاسم سلیمانی را به ما داده است، نثار می‌کنیم.

مسئول هیئت سادات و شیوخ عشایر کربلا اظهار کرد: ما با شما عهد می‌بندیم، به منتی که سردار سلیمانی بر ما گذاشت وفادار باشیم و به آن پای بند هستیم.

او بیان داشت: از خدا می‌خواهیم شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهندس و هم رزمانش را قبول کند و خاری بر چشم دشمنان باشند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.