سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام حزب الله: خون شهید سلیمانی پایان حضور آمریکا را در منطقه امضا کرد

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تأکید کرد: خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پایان حضور آمریکا را در منطقه امضا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشتی در حسینیه شهرک «الخیام» در جنوب لبنان گفت: ایران با موشکباران پایگاه‌های آمریکایی تکبر و استکبار آمریکا و هیبت آن را در هم شکست و ثابت کرد که آمادگی مقابله و رویارویی با آمریکا را دارد. خون فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی پایان حضور آمریکا را در عراق و منطقه رقم زد بگونه‌ای که آمریکا دیگر آینده‌ای در منطقه ندارد.

این عضو شورای مرکزی حزب الله تصریح کرد: پاسخ به آمریکایی‌ها از پایگاه عین الاسد شروع شده است و جز با خروج نیرو‌های آمریکایی از عراق و منطقه پایان نمی‌یابد.

او همچنین با اشاره به اوضاع لبنان گفت: بحران در لبنان با توجه به ادامه فروپاشی و وخامت اوضاع، از بد به سمت بدتر شدن پیش می‌رود و در اینگونه مواقع و در این سطح از بحران برای هر کشوری؛ همگی برای نجات و متوقف کردن نابسامانی، فروپاشی و جلوگیری از خونریزی با یکدیگر متحد می‌شوند، اما متاسفانه آنچه در لبنان اتفاق افتاده است نیرنگ ها، دودستگی‌ها و تسویه حساب‌های سیاسی است که نابسامانی اوضاع اقتصادی، مالی و اجتماعی را بیشتر کرده است و زخم‌های میهن و بحران مالی و اقتصادی را تشدید کرده است.

شیخ نبیل قاووق تأکید کرد: حزب الله موضعش از همان ابتدا این بود که در پی محقق کردن دستاورد یا سهم خواهی نیست بلکه به دنبال یافتن بهترین و سریع‌ترین راه حل برای نجات کشور است که این امر با تشکیل دولت مورد اعتماد که قادر به نجات کشور باشد امکانپذیر است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.