سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک مقام مسئول در سی و چهارمین دوره انتخابات نمونه‌های ملی بخش کشاورزی:

توان تولید غذای ۱۵۰ میلیون نفر در کشور وجود دارد

تقوی گفت: در شرایط فعلی وزارت جهاد کشاورزی وزارتخانه حساسی است چرا که تامین امنیت غذایی کشور را بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سید رضا تقوی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سی و چهارمین دوره انتخابات نمونه‌های ملی بخش کشاورزی با تاکید بر این مسئله که امکان تولید غذای ۱۵۰ میلیون نفر در کشور وجود دارد، اظهار کرد: در فرهنگ اسلامی برای تولید ارزش بالایی قائل شده و تولید مفید جهاد در راه خدا محسوب می‌شود و تولید کننده مجاهد در راه خدا که برای تامین معاش خانواده خود تلاش می‌کند.

او با اشاره به اینکه افزایش ثروت ملی از طریق تولید امکان پذیر است، افزود: هر فردی که امکان تولید داشته باشد و از آن امکان استفاده نکند از رحمت خدا دور شده است.

تقوی تلاش وزارت جهاد کشاورزی در عرصه تولید را قابل تقذیر دانست و گفت: در حال حاضر به فضل خدا بازار از هیچ کالایی خالی نیست و می‌توان غذای ۱۵۰ میلیون نفر با علم تولید کرد.

نماینده، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پایان با اشاره به اینکه اقتصاد کشاورزی اقتصاد پایدار و اقتصاد نفتی ناپایدار است، تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی وزارتخانه حساسی است که در شرایط فعلی تامین امنیت غذایی کشور را بر عهده دارد که در این ارتباط باید از تلاش‌های وزیر سابق کشاورزی قدردانی کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۳۰ ۲۶ دی ۱۳۹۸
اين گوى اين ميدان بفرما، توروخدا حرف كمتر و عمل بيشتر ممنون