سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل کمیته امداد فارس خبر داد؛

بهره مندی بیش از ۵ هزار خانواده مددجویان از تخفیف هزینه انشعابات

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: ۵ هزار و ۲۲۸ خانواده از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان فارس طی ۹ ماهه امسال از مزایای تخفیف هزینه انشعابات بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس با اعلام اینکه طی ۹ ماهه امسال ۴ هزار و ۵۷۸ فقره تخفیف هزینه انشعابات با هزینه ۳۲ میلیارد ریال به ۵ هزار و ۲۲۸ خانواده مددجویان تحت حمایت این نهاد واگذارشده است، اظهار کرد: مددجویان علاوه بر دریافت تخفیف هزینه انشعابات، از تخفیف هزینه گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری نیز بهره مند می‌شوند که در مدت مذکور ۳۲۱ پروانه ساختمانی و ۳۲۹ مورد عوارض شهرداری با هزینه ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال صادر شده است.

او ادامه داد: این خدمات در شش سرفصل انشعابات آب، فاضلاب، برق، گاز و گواهی تخفیف هزینه پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و در نظر گرفتن تخفیف به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد فارس در پایان اضافه کرد: طی ۹ ماهه امسال یک هزار و ۲۹۶ فقره انشعاب برق، یک هزار فقره انشعاب آب و ۲۱۳ فقره انشعاب فاضلاب و ۲ هزار و ۶۹ فقره انشعاب گاز به مددجویان تحت حمایت استان فارس واگذار شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.