سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۶۲ سارق حرفه‌ای در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۶۲ سارق حرفه‌ای در چهار روز گذشته خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، به مدت چهار روز در اهواز به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی، با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، ۶۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، سه خرده‌فروش مواد مخدر و پنج عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

دالوند بیان کرد: ماموران انتظامی در اجرای این طرح، یک هزار و ۵۸۰ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی و ۲۲ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۵۰۱ عدد فشنگ مربوطه نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۵۸ فقره انواع سرقت در سطح اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۱۱ متهم در خصوص نگهداری سلاح‌های غیرمجاز دستگیر و تحویل مقام قضایی داده شدند، تصریح کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.