سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده، ولی فقیه در لرستان:

محرومیت زدایی مهم‌ترین رسالت مسئولان است

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، افزود: محرومیت زدایی باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، افزود: محرومیت زدایی باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین «سید احمد رضا شاهرخی در نشست با مدیران، مسئولان دستگاه‌های دولتی و فرمانده سپاه خرم‌آباد، افزود: محرومیت زدایی و خدمت‌رسانی به محرومین از مهم‌ترین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در نظام اسلامی مسئولان خادمان ملت هستند، اظهار داشت: خدمت به مردم، محرومیت زدایی و تلاش برای خدمت به محرومان مهم‌ترین رسالت مسئولان است.

او  تصریح کرد: امروز توجه به مناطق محروم و محرومیت زدایی از برنامه‌های مورد تاکید نظام مقدس اسلامی است.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اهمیت توجه به مناطق حاشیه شهرها، افزود: در حاشیه‌های شهر خرم آباد و برخی شهر‌های استان برنامه‌های کلانی دیدی شده که اجرایی شدن آن طولانی مدت و زمان‌بر هستند.

او  بیان کرد: برای تسریع در خدمت رسانی به مناطق حاشیه نشین و محروم شهر‌ها باید برنامه‌های کوتاه‌مدت جهت عمران و آبادانی، رشد فرهنگی، دینی مذهبی، اجتماعی و انقلابی در دستور کار قرار گیرد.

حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به سرکشی به مناطق حاشیه‌ای و محروم استان، اظهار کرد: در بازدیدی که از محلات داشتیم و تعداد زیادی از مسئولان ادارات حضور داشتند، اجرای برنامه‌های کوتاه، بلند و میان‌مدت با پذیرش از جانب مدیران دستگاه‌ها و ادارات تقسیم شد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: امید می‌رود در سایه برنامه ریزی مناسب ومشارکت دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال جاری شاهد تغییر و تحولی مناسب در مناطق محروم شهر خرم آباد باشیم.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.