سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار ۱۱ اکیپ راهداری در محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر از استقرار ۱۱ اکیپ راهداری در محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا فرج پور، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در بازدید از راهدارخانه مرادلو در محور مشکین شهر- پارس آباد گفت: جهت انجام عملیات زمستانی و برف روبی ۱۱ اکیپ راهداری در قالب ۴۱ نفر نیروی انسانی بصورت شبانه روزی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان مستقر هستند.

او با بیان اینکه ۱۸ دستگاه ماشین آلات سبک وسنگین نیز برای انجام عملیات بازگشایی و خدمات رسانی به مردم در راهدارخانه‌های شهرستان مشگین شهر مستقر شده اند افزود: برای انجام عملیات نمک پاشی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان ۲ هزار تن نمک خریداری و ذخیره سازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر با اشاره به اینکه طی بارش‌های اخیر با تلاش وهمت شبانه روزی راهداران در هیچ یک از محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر مسدودی نداریم ودر همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی تردد روان است تصریح کرد: راهداران پرتلاش دیار سبلان از همان لحظات اولیه بارش مشغول برفروبی و نمک پاشی در محور‌ها هستند تا مردم و رانندگان با آرامش خاطر و ایمن از این مسیر تردد کنند.

 فرج پور طول راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان مشگین شهر را هزار و ۲۷۰ کیلومتر عنوان کرد و اظهار داشت: از این مقدار هزار کیلومتر مربوط به راه‌های روستایی و ۲۷۰ کیلومتر نیز راه اصلی و فرعی می‌باشد.

او تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ هزار کیلومتر برف روبی در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی انجام شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.