سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه تنظیم بازار فرمانداری ساوجبلاغ مطرح شد؛

توزیع ۲۳۵۷ حلقه لاستیک انواع خودرو در ساوجبلاغ

مدیر اداره صنعت،معدن و تجارت ساوجبلاغ از توزیع ۲۳۵۷ حلقه لاستیک انواع خودرو در ساوجبلاغ خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،مهدی زارعتکار، مدیر اداره صنعت،معدن وتجارت ساوجبلاغ در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان ،  از توزیع ۲۳۵۷ حلقه لاستیک انواع خودرو در ساوجبلاغ   خبر داد.

زراعتکار در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان افزود:در شهر هشتگرد مقابل بیمارستان تامین اجتماعی ، ودر شهر گلسار نمایندگی های توزیع لاستیگ دولتی فعال هستند که مردم می توانند به آن مراجعه می کنند.

او در ادامه گفت : ۸۰ تن شکر، ۳۵ تن برنج و ۳۰ تن روغن خوراکی به زودی برای تنظیم بازار در شهرستان توزیع می شود .

ابوالقاسم پالیزگیر، فرماندار ساوجبلاغ نیز در این جلسه گفت : تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان صورت می گیرد.

او افزود : بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد و در این راه مسئولین اتاق اصناف  و اداره صنعت و معدن و دستگاه های ذیربط وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد ۱۲۰ تن سیب و ۱۸۰ تن پرتقال برایر تامین میوه شب عید ذخیره سازی شود تا مردم هیچ دغدغه و نگرانی نداشته باشند و قیمت میوه سیب و پرتقال نیز با مبنای حمایتی از قشر متوسط و ضعیف جامعه صورت گرفته است و نظارت همه جانبه ای در توزیع و فروش میوه شب عید در ساوجبلاغ انجام می شود.

پالیزگیر همچنین نسبت به ساماندهی نانوایی ها و تامین کمبود ها در نقاط پر جمعیت ، نظارت بر قصابی ها و مرغ فروشی ها تاکید کرد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.