سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برف راه ارتباطی ۱۴۰ روستای کردستان را بست

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: به دلیل بارش برف و یخبندان، راه ارتباطی ۱۴۰ روستا در نقاط مختلف این استان هم اکنون بسته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دانش زندی گفت: راه این تعداد روستا به صورت مقطعی و به دلیل یخبندان حاصل از بارش برف شب گذشته در ۶ شهرستان تابعه استان بسته شده، ولی راهداران در تلاش برای بازگشایی راه این روستا‌ها هستند.

او افزود: شهرستان بیجار با ۴۵ راه روستایی بیشترین تعداد مسدودیت راه‌ها را دارد و پس از آن شهرستان‌های دهگلان، دیواندره، قروه، مریوان، سروآباد و سقز قرار دارند.

زندی یادآور شد: هم اکنون راهداران در محور‌های اصلی مستقر شده و برخی نیز در محور‌های روستایی به همراه راهداران روستایی بخش خصوصی در حال بازگشایی راه‌های آبادی‌های بسته شده، هستند.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان  بر لزوم احتیاط در رانندگی با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها تاکید کرد و گفت از بامداد امروز در محور‌های روستایی و بین شهری حدود بیش از سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی در نقاط مختلف استان انجام شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.