سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن تیم ملوان بندرانزلی:

لیگ برتر فوتبال بانوان پیشرفت زیادی کرده است

شاه ملک پور گفت: لیگ برتر فوتبال بانوان نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت زیادی کرده است.

هاجر شاه ملک پور بازیکن تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در گفت گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تیم ما در نیم فصل دوم لیگ برتر  بانوان ۴ بازی سخت و حساس پشت سر هم دارد. ما نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال بانوان را با یک هفته تمرین آغاز کردیم. امسال تعدادی بازیکن جوان به ترکیب ما اضافه شد و برخی از بازیکنان قدیمی از تیم ملوان جدا شدند. بازیکنان ما به خاطر غیرتشان بازی می‌کنند و حتی در بازی سختی که مقابل تیم شهرداری بم داشتیم، همه تمام توانشان را برای آن مسابقه گذاشتند.

او افزود: لیگ برتر فوتبال بانوان نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت زیادی داشته است. خوشبختانه شاهد رقابت‌های جذاب و پویایی هستیم که تمامی تیم‌ها برای کسب پیروزی با یکدیگر می‌جنگند. تیم‌های مدعی در لیگ زیاد هستند و نمی‌توان گفت در پایان کدام تیم‌ها مقام اول تا چهارم را از آن خود می‌کنند.

شاه ملک پور افزود: شرایط مالی هر سال بهتر از سال گذشته می‌شود. در حال حاضر باشگاه ملوان هر امکاناتی که خواستیم در اختیار ما گذاشته است. مسئولان تیم ۲۰ درصد از قرارداد ما را پرداخت کرده اند. در تیم‌های دیگر هم همین گونه است، چون بازیکنان سایر باشگاه‌ها هم می‌گویند که درصدی از قراردادهای خود را دریافت کرده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
تانبینیم باورنمیکنیم