سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد در محور روانسر پاوه با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف در برخی مناطق استان گفت: تردد در محور روانسر- پاوه با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به بارش شدید برف طی شب گذشته در محور‌های اورامانات و همچنین کولاکی که هم اکنون در محور روانسر-پاوه شاهد آن هستیم تردد در این مسیر تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

او افزود: بر اثر این بارش‌ها که بیشتر اورامانات و مناطق کوهستانی و برف‌گیر را در بر گرفته شاهد لغزنده بودن جاده‌ها هستیم که همین موضوع می‌طلبد رانندگان نهایت دقت و احتیاط را داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه عنوان کرد: بهتر است افراد از تردد‌های غیر ضروری اجتناب کرده و در صورتی که سفر آن‌ها لازم و به سمت مناطق اورامانات است حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: رانندگان حتماً از کارایی سیستم گرمایشی، برف پاک کن و روشنایی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کرده و سپس در جاده حضور پیدا کنند.

او بیان کرد: طبق اعلام همکاران ما که در جاده‌های استان مستقر هستند شب گذشته در ریجاب، کرندغرب، ثلاث باباجانی، گهواره، نوسود، روانسر، جوانرود و پاوه و شاهد بارش برف بودیم.

این مقام انتظامی همچنین به یک مورد سانحه رانندگی منجر به فوت طی عصر روز گذشته در محور پاوه بین روستا‌های شمشیر و دره بیان نیز اشاره کرد و گفت: این حادثه بین سه دستگاه خودروی سواری پراید، پژو پارس و کامیون بین رخ داد که منجر به کشته شدن راننده جوان خودروی پراید شد.

سرهنگ حیدری ادامه داد: طبق بررسی‌های کارشناسان پلیس راه، ۵۰ درصد مقصر این حادثه راننده پژو پارس و ۵۰ درصد نیز مقصر راننده پراید بود.

او در پایان بیان داشت: پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز و رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو‌های جلویی و بغل دستی از مهمترین نکاتی است که می‌تواند در کاهش سوانح تأثیر بسزایی داشته باشد.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.