سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد مقام ارشد کنگره از حضور نیافتن پمپئو در نشست مربوط به ترور سردار شهید سلیمانی

رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا از عدم حضور وزیر خارجه این کشور در نشستی برای ارائه توضیحاتی درباره عملیات ترور سردار سلیمانی انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، الیوت انگل، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا از حزب دموکرات تاکید کرد از این که مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا از شرکت در جلسه پرسش و پاسخ این کمیته بر سر ایران در روز سه‌شنبه امتناع کرده «مایوس و ناامید» شده است.

الیوت انگل در بیانیه‌ای گفت: «هر روز که می‌گذرد سوال‌های بیشتری درباره حمله‌ای که (سردار شهید) قاسم سلیمانی را کشت مطرح می‌شود. آیا واقعا تهدیدی قریب الوقوع وجود داشت؟ آیا این بخشی از یک عملیات بزرگتر بود؟ توجیه قانونی آن چه بود؟ راه پیش رو چیست؟»

آمریکا در حمله‌ای متجاوزانه و جنایتکارانه، سیزدهم دی ماه سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، نائب رئیس الحشد الشعبی و جمعی از همراهانشان را در مسیر فرودگاه بغداد ترور کرد. این اقدام تروریستی آمریکا به دستور مستقیم دونالد ترامپ انجام شد. اقدامی که با انتقادات بین‌المللی روبرو شد و موجی از خشم و انزجار در ایران را به دنبال داشت. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.