سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وظایف رسانه‌ها در مقابل خون ۲۴۰ هزار شهید انقلاب اسلامی

رییس بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت : رسانه‌ها در مقابل خون ۲۴۰ هزار شهید انقلاب اسلامی مسوول و موظف به کار فرهنگی هستند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسن موحد رییس بسیج رسانه استان کرمانشاه بابیان اینکه رسانه‌ها در مقابل خون ۲۴۰ هزار شهید انقلاب اسلامی مسوول و موظف به کار فرهنگی هستند، گفت : خدمات شهید قاسم سلیمانی از همه دستگاه‌های فرهنگی کشور از ابتدای انقلاب تاکنون بیشتر بود.

او گفت : نه تنها در بسیاری از کشور‌های منطقه بلکه حتی در بیش از ۷۰ شهر آمریکا هم راهپیمایی‌های متعددی با تصویر حاج قاسم سلیمانی علیه جنگ صورت گرفت که این بازتاب جهانی ناشی از اخلاص، بندگی و بصیرت سردار سلیمانی بود.

 او گفت: سردار سلیمانی شناسنامه ایرانیان بود و در هر جایی از جهان که امت اسلامی مورد ظلم و ستم قرار گرفتند به یاری آنان شتافت و بغض گلوی مظلومان بود.

موحد افزود: در نتیجه این خدمات بزرگ حاج قاسم بود که یک رستاخیز انسانی و نمایش جهانی عشق و دلدادگی به این سردار آسمانی و مرد الهی رقم خورد.

رییس بسیج رسانه استان کرمانشاه افزود: سنگر‌های کلیدی متعددی در منطقه توسط محور مقاومت در حال فتح است و در این زمینه تک تک رسانه‌ها مسوولیت سنگینی در دفاع از مسیر حق و مظلومان بر عهده دارند.

او با انتقاد از ژست کشور‌های غربی درباره حادثه هواپیمای اوکراینی گفت: اگر ادعای حقوق بشری شما واقعی است چرا پس از ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس حتی یک عذرخواهی هم نکردید یا جنایتی را که با بمب‌های شیمیایی شما در حق هزاران انسان بی گناه در حلبچه شد، سانسور کردید.

موحد با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر تولد مجدد اسلام و بزرگترین معجزه قرن بود.

او با بیان اینکه فجر آفرینان زیادی برای خلق و تداوم انقلاب اسلامی فدا شده اند، گفت: ما اهالی رسانه وظیفه داریم که بخشی از ظرفیت خود را به بازتاب و انعکاس وقایع مربوط به دهه فجر اختصاص دهیم.

رییس بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: یک تیم داوری سه نفره عملکرد و خروجی خبرنگاران استان را بررسی می‌کنند تا از خبرنگاران فعال و موفق در پوشش موضوعات مربوط به دهه فجر در روز خبرنگار در سال آینده تجلیل شود .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.