سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقابل فولاد خوزستان با استقلال تهران در لیگ برتر

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: مشاور سازمان لیگ اخیرا اظهار کرده که بازی استقلال و فولاد تحت هر شرایطی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: بهروان (مشاور سازمان لیگ) اخیرا اظهار کرده که بازی استقلال و فولاد تحت هر شرایطی برگزار می‌شود. ما در تیم امید ۳ بازیکن یعنی زامهران، آغاسی و نجاریان را داریم که مقدمات بازگشت آن‌ها را از تایلند فراهم کرده ایم.

او با بیان اینکه در تلاش هستیم این بازیکنان را فردا به ایران برگردانیم تا به بازی روز جمعه با استقلال برسند افزود: اعلام شد بازیکنان تیم امید شامل قانون به تعویق انداختن مسابقات یک تیم در لیگ برتر نمی‌شوند.

آذری بیان داشت: این مصوبه ایراد دارد. اصلا بحث تیم ملی امید یا بزرگسال هم نیست. هر تیمی که ۳ بازیکن اصلی اش در تیم ملی ایران حضور داشته باشد، نباید در لیگ بازی کند.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: اگر ۳ بازیکن ما از تایلند به ایران برگردند، در موعد مقرر با استقلال بازی می‌کنیم. ما تلاش داشتیم به تیم ملی کمک کنیم. هم خودم قهرمان ملی بوده ام و هم سرمربی تیم. حس ملی و همکاری به تیم‌های کشورمان داریم، ولی وقتی می‌بینیم به این حس میهن پرستی بی توجهی می‌شود، دنبال حق و حقوقمان می‌رویم. گویا به حال آقایان در سازمان لیگ این چیز‌ها فرقی نمی‌کند.

مدیران باشگاه استقلال و فولاد خوزستان تاکید کرده اند به خاطر داشتن بازیکن در تیم امید نمی‌خواهند روز جمعه این هفته به مصاف هم بروند، مسئولان سازمان لیگ هم بار‌ها در واکنش گفته اند که این مسابقه تحت هر شرایطی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.