سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خواب‎‌های خط‌خطی در یزد دیده می‌شود

رئیس حوزه هنری استان یزد گفت: فیلم داستانی خواب‌های خط‌خطی با حضور کارگردان و اهالی سینما در یزد اکران و تحلیل می‌شود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمد صادق کوچک زاده رئیس حوزه هنری استان یزد گفت: در یکصد و سیزدهمین نشست تخصصی باشگاه فیلم حوزه هنری یزد، فیلم داستانی ،خواب‌های خط‌خطی، نوشته رضا احمدی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدمحمدحسینی مهریزی به نمایش در می‌آید و با حضور این کارگردان و اهالی سینما مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

او افزود: این برنامه چهارمین اکران فیلم بلند فیلم‌سازان یزدی با عنوان حال خوب و در راستای تمجید از آنهاست برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان یزد اضافه کرد:خواب‌های خط‌خطی داستان زندگی پسر بچه‌ای را روایت می‌کند که دچار عارضه خواب‌گردی است و سرانجام این مشکل با درایت مادر بزرگش حل می‌شود.

او تصریح کرد: این فیلم با درون‌مایه برگرفته از آداب، رسوم و فرهنگ بومی استان یزد، محصول همکاری هنرمندان یزد و میبد و صدا و سیمای مرکز یزد است.

کوچک زاده بیان کرد: خواب‌های خط‌خطی به بخش مسابقه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان که بیست و هشت مرداد تا چهار شهریور امسال در اصفهان برگزار شد راه یافته بود.

رئیس حوزه هنری استان ادامه داد: کارگردانی سریال ۵۰ قسمتی،چرخ زندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی سریال ۱۳ قسمتی ماجرای ساده، تهیه‌کنندگی سریال‎های ۱۳ قسمتی ،ضربان، و ،عاروس، نویسندگی تله فیلم‌های ،مونس، و ،ترس، و ساخت مستندهایی، چون ،ملازهرا، مکتب‌خانه‌دار مهریزی)، گیوه‌های زیارت،گیوه‌دوزی یک عالم روحانی در کنار ترویج دین،آتش شوق، ،باز باران، (پروسه باروری ابر‌ها در کویر مرکزی، دیگر خوابم نمی‌ربود ،زلزله بم، کاخ‌های گلی،خانه‌های قدیمی و ،دل سنگ، از جمله آثار این هنرمند است.

او افزود: اکران و تحلیل خواب‌های خط خطی سه شنبه بیست و چهار دی ماه ساعت هجده در سالن نارنجستان حوزه هنری یزد واقع در خیابان آیت الله کاشانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.