سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای نصرت آباد ۱۰ درجه کاهش یافت

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز کمینه دمای نصرت آباد در شهرستان زاهدان به منفی ۱.۲ درجه سلسیوس رسید که نسبت به ۴۸ ساعت گذشته ۱۰ درجه کاهش را نشان می‌دهد.

محمود دیانتی رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:اظهار داشت: روند کاهش دما از دیروز در استان آغاز شد و امروز به اوج خود رسید به نحوی که کمینه دمای هوای زاهدان با حدود ۸ درجه کاهش نسبت به روز شنبه به منفی ۲ درجه سلسیوس رسید.

ویتصریح کرد: کاهش دما در تمام شهرستان‌های دارای ایستگاه هواشناسی رخ داده است به طوریکه کمترین کاهش دما با میزان ۳.۷ درجه سلسیوس در چابهار و بیشترین کاهش دما با مقداری ۱۰ درجه در نصرت آباد ثبت شده است.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز دمای هوای هامون در شمال استان نیز با ۹.۴ درجه کاهش نسبت به ۴۸ ساعت گذشته، به منفی ۱.۸ درجه سلسیوس رسید.

دیانتی در ادامه با اشاره به خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی گفت: از روز چهار شنبه با تشدید جریانات شمالی و وزش باد‌های سرد شمالی مجدد بر شدت سرمای هوا در نقاط مختلف استان افزوده می‌شود.

او گفت: این سرما در مناطق سیل زده نیز روی خواهد داد بنابراین توصیه می‌شود از همین امروز تدابیر لازم برای تأمین وسایل گرمایشی برای این مناطق در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.