سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چگونه هزینه قبض گاز را کاهش دهیم؟

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از عموم مشترکین استان خواست با رعایت نکات ایمنی، شرکت گاز را در خدمات‌رسانی مستمر و بهتر یاری کنند و با صرفه‌جویی مبلغ قبض گاز خود را کاهش دهند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین تقی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: باتوجه به نفوذ و گسترش موج سرما و بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور و تداوم آن در روز‌های آتی، از عموم مشترکین استان البرز تقاضا می‌شود با رعایت نکات ایمنی، شرکت گاز البرز را در خدمات‌رسانی مستمر و بهتر یاری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز نخستین گام در مصرف صحیح گاز طبیعی را یافتن نقاطی از خانه که بیشترین هدررفت انرژی را دارد عنوان کرد و گفت: شهروندان درب اتاق‌های خالی را همواره بسته نگه‌دارند و بخاری‌های موجود در آن‌ها را خاموش کنند.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های صرفه‌جویی خاموش کردن بخاری یا مشعل شوفاژ هنگام مسافرت است، مطرح کرد: در طول روز اگر هیچ یک از اعضای خانواده در منزل نیستند، تا حد امکان بخاری را خاموش کنید. صرفه‌جویی در مصرف گاز با استفاده از پرده ضخیم و پوشیدن لباس گرم مناسب در فصل زمستان ضرورت دارد.

تقی‌نژاد با تأکید بر ضرورت رعایت دمای رفاه تا ۲۰ درجه سانتی‌گراد و خودداری از گرم کردن بیش از حد اتاق در هنگام خوابیدن اظهار کرد: مسؤولان ادارات در ایام تعطیل و تعطیلات آخر هفته موتورخانه و وسایل گرم کننده ساختمان‌ها را خاموش کنند.

وی با اشاره به استفاده بیشتر از وسایل گرمایشی و احتمال نشت گاز مونوکسید کربن و بروز حادثه در ایام سرما از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی دقت لازم را در استفاده از وسایل گازسوز داشته باشند و از وسایل استاندارد و با راندمان بالا استفاده کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت گاز ، قبض گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.