سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوسازی بیش از یک هزار تاکسی فرسوده در همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از نوسازی یک هزار و ۱۰۰ تاکسی فرسوده های در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال برای تامین اعتبار نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری در حوزه تاکسیرانی را متعهد شده است، افزود: به ۷۰ نفر از متقاضیان وام ۴ درصد اعطا می‌شود که این امر می‌تواند ۱۰۰ شغل پایدار در استان ایجاد کند.

او افزود: وجود این تعداد تاکسی فرسوده در شهر علاوه بر ایجاد آلودگی و نابودی محیط زیست، چهره شهر را برای شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی ناخرسند می‌سازد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان همدان می‌تواند در سال ۹۹ قریب به ۳ هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی را جذب کند یادآور شد: برای احداث قطار شهری باید شهرداری ورود کند.

حاجی‌بابایی از تخصیص ۳۵۰ میلیارد تومان برای راه‌اندازی قطار ریلی همدان- سنندج خبر داد و گفت: باید برای ساخت قطار زنجان به همدان مساعدت‌های لازم انجام گیرد.

استاندار همدان در ادامه خطاب به همه مدیران استانی، گفت: به هیچ عنوان نمی‌پذیرم مدیری برنامه سه ساله استان را نادیده گیرد، زیرا این سند برای نگاه کردن به آن نوشته نشده و باید توسط مدیران اجرایی شود.

سید سعید شاهرخی واگذاری طرح‌های دولتی به بخش خصوصی، فروش اموال مازاد دولتی و استفاده بهینه از فضا‌های دولتی را از موضوعات مهم استانی عنوان کرد و گفت: برخی از دستگاه‌ها به صورت بخشی عمل می‌کنند و حاضر به واگذاری اموال مازاد نیستند، اما باید این اموال شناسایی و به فروش برسد.

او گفت: مدیران و نمایندگان می‌توانند با پیگیری‌های مستمر بیش از هزار میلیارد تومان از اعتبارات ملی را جذب کنند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.