سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدا ۷۰ میلیون ریال به مرکز بهداشت مهاباد

خیرین شهرستان مهاباد در طول سه ماه سوم سال مبلغ ۷۰ میلیون ریال به مرکز بهداشت اهدا کردند.

علیزاده آذر رئیس مرکز بهداشت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در طول سه ماهه سوم سال خیرین این شهرستان با برگزاری جلسات حدود ۷۰ میلیون ریال پول برای بهسازی و خرید وسایل و تجهیزات خانه‌های بهداشت اهدا کردند.

او افزود: خیرین روستای قوزلوی علیا نزدیک به ۲۰ میلیون ریال و همچنین خیرین روستای حاجی علی کند ۲ میلیون تومان را برای بهسازی و استاندار سازی خانه‌های بهداشت خود اهدا کردند.

علیزاده آذر اظهار داشت: یکی دیگر از خیرین در روستای عیسی کند ۱۰ میلیون ریال برای تعمیر و مرمت پشت بام خانه بهداشت عیسی کند و خیرین شهر گوگ تپه برای پایگاه سلامت این منطقه مبلغ ۶ ۱  میلیون  ریال برای خرید وسایل و تجهیزات اهدا کردند.

او اضافه کرد: خدمات تشخیصی، مراقبتی، تزریقات و سرم تراپی با تعرفه دولتی برای روستاییان در مراکز معین بیمه روستایی و خدمات مراقبت از مادران باردار، مراقبت کودک، سالمندان و میانسالان، تغذیه، در این پایگاه‌ها انجام می‌گیرد.

رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت: شهرستان مهاباد با داشتن ۶۴ خانه بهداشت و ۱۳۲ قمر و ۴ روستای سیار به جمعیت بیش از ۷۱ هزار نفر مردم روستا خدمات سلامت ارائه می‌دهد.

شبکه بهداشت و درمان مهاباد از این عمل خداپسندانه شهروندان خیر مهابادی که با گشاده دستی و همت ماندگار به منظور ارتقا سلامت همنوعان و شهروندان گام برمی دارند نهایت قدردانی،تشکر و قدر شناسی خود را اعلام می دارد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.