سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد:

عرضه ۵۴ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه سراسری کتاب همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ۵۴ هزار عنوان کتاب استان عرضه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در آئین رونمایی از کتاب روایت‌های گردشگری ایران با بیان اینکه نمایشگاه کتاب در چند سال اخیر برگزار نشده بود، گفت: پس از پیگیری‌های صورت گرفته، مجوز برگزاری نمایشگاه دوازدهم صادر شد و هدف این بود که همدان از این ظرفیت فرهنگی بهره‌مند شود.

او افزود: تلاش شد که ردیف اعتباری برای برگزاری نمایشگاه‌های سال آینده نیز تأمین شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: ۵۹۴ ناشر از سراسر کشور برای حضور در نمایشگاه نام نویسی کرده بودند که در نهایت بیش از ۳۰۰ ناشر به طور مستقیم و یا به صورت مشترک در ۱۸۸ غرفه در نمایشگاه حضور یافتند.

احسانی با بیان اینکه ۵۴ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه عرضه شده است، افزود: ۱۲ ناشر و ۵ کتاب فروشی از استان همدان هم در نمایشگاه حضور دارند.

او با اشاره به اینکه نمایشگاه در چهار بخش عمومی، آموزشی و کمک آموزشی، کودک و نوجوان و برنامه جنبی برگزار شده، گفت: ۱۲ برنامه جنبی در این ایام پیش بینی شده بود که همه روزه در دو نوبت برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه تبلیغات نمایشگاه به دلیل شهادت شهید سپهبد سلیمانی دیرتر آغاز شد، گفت: خوشبختانه با پیش بینی تخفیف ۳۰ درصدی، فروش در نمایشگاه دوازدهم قابل توجه بود.

احسانی عنوان کرد: تمام تلاش ما این بود که نمایشگاه به بهترین شکل ممکن برگزار شود و با وجود عدم همکاری دستگاه‌ها، رضایت عمومی از نمایشگاه جلب شده است.

دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان همدان از ۱۸ تا ۲۳ دی از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.