سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنگ فرش ۱۷ محله در سطح سنندج

با هدف ساماندهی معابر و محلات سطح شهر در سالجاری عملیات سنگ فرش وپله گذاری ۱۷ معبر در سطح منطقه اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  فواد کریمی مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: وضعیت توپوگرافی و همچنین ساخت وساز در مناطق تپه مانند باعث شده که ساکنان این محلات در تردد با مشکل مواجهه شوند.

او افزود: آسفالت برخی از معابر ومحلات به دلیل عرض نامناسب معابر و اختلاف سطح منازل ناشی از ساخت و ساز در نقاط شیب دار امکان پذیر نیست.

کریمی از بهسازی و ساماندهی ۱۷ معبر ومحله در سطح منطقه خبر داد و گفت: عملیات بهسازی این محلات با سنگ فرش و پله گذاری اجرا شد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اعلام کرد: عملیات پله گذاری قریب به ۲۹۰۰ مترمکعب از کوچه‌های سطح منطقه سه در راستای ارتقاء وضعیت محلات صعب العبور از ابتدای سال جاری تا کنون انجام شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: عملیات پله گذاری کوچه سرچشمه ۷ کوچه‌های صداقت ۱ و ۲ و کوچه‌های مابین صداقت یک و ناهید ۹ وکوچه مرادی در محله غفور از جمله محلاتی است که عملیات سنگ فرش آن انجام شد.

او افزود: پله گذاری شهرک پردیس کوچه ارغوان کوچه میخک، کوچه سیران بند شهرک شاهد دگایران و کوچه‌های ساحل ۹ و ۱۰ در تکیه و چمن ازجمله محلاتی است کهدر راستای سهولت در ترددساکنان آن عملیات پله گذاری آن در سالجاری اجرا شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.