سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت سریال «سکوت بره‌ها» توسط شبکه CBS

شبکه CBS قصد دارد یک سریال بر اساس داستان فیلم «سکوت بره‌ها» تولید و پخش کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک سریال جدید جنایی، درام در شبکه CBS آمریکا در حال ساخته شدن است که بر اساس کتاب مشهور توماس هریس یعنی «سکوت بره‌ها» شکل گرفته است. این سریال که با نام «کلاریس» ساخته خواهد شد و نویسندگان آن الکس کورتزمن و جنی لومت هستند. داستان سریال «کلاریس» در سال ۱۹۹۳ اتفاق می‌افتد و وقایع بعد از ماجرا‌های فیلم سکوت بره‌ها را روایت می‌کند. این سریال مانند فیلم به تحقیق کارآگاه اصلی داستان در زمینه قاتلان زنجیره‌ای و ورود او به دنیای سیاسی واشنگتن می‌پردازد.


بیشتر بخوانید: پخش فصل دوم سریال The Mandalorian در سال ۲۰۲۰


کورتزمن که تهیه‌کنندگی این سریال را هم بر عهده دارد، با شرکت در Secret Hideout، قراردادی پنج ساله با CBS امضا کرد و پس از این رویداد، اعلام شد که سریال «کلاریس» در استودیو‌های شبکه CBS و MGM ساخته خواهد شد. دو نویسنده داستان سریال اعلام کرده‌اند، درست است این سریال بر اساس نوشته توماس هریس است، اما قرار نیست که ادامه‌ای برای سریال متوقف شده «هانیبال» باشد. این دومین باری است که اعلام می‌شود سریالی با نام «کلاریس»، شخصیت داستان سکوت بره‌ها ساخته می‌شود. اولین بار سال ۲۰۱۲ بود که استودیو MGM اعلام کرد قرار است سریالی به نام «کلاریس» بسازد، اما آن پروژه هیچ پیشرفتی نکرد.

گفتنی است، لومت پیش از این فیلمنامه فیلم تحسین شده «ریچل ازدواج می‌کند» را در کارنامه خود داشت و به تازگی، تهیه‌کنندگی سریال‌های Discovery و Picard را بر عهده گرفته است. لومت و کورتزمن علاوه بر سریال «کلاریس»، از فیلم علمی-تخیلی «مردی که به زمین سقوط کرد» هم برای تلویزیون رونمایی کردند و اعلام کردند این فیلم به زودی در قاب تلویزیون به نمایش در خواهد آمد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.