سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرانسه، آلمان و انگلیس از ایران خواستند تا به برجام بازگردد

فرانسه، آلمان و انگلیس طی بیانیه‌ای مشترک از ایران خواستند تا به توافق هسته‌ای بازگردد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الحدث، کشور‌های فرانسه، آلمان و انگلیس، روز یکشنبه ضمن صدور بیانیه‌ای مشترک، مدعی شدند که تحولات اخیر نقش ثبات‌زدای ایران را برجسته‌تر از گذشته کرده است.

این بیانیه همچنین ضمن نادیده گرفتن مبارزه سپاه علیه تروریست‌های داعشی، در ادعایی بی‌اساس گفته که این نهاد در حال انجام اقدامات ثبات‌زدا در منطقه است. این بیانیه خبر از بازگشت مجدد تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران را داده است.

فرانسه، انگلستان و آلمان در این بیانیه باز هم از ایران خواستند تا به تعهدات خود ذیل برجام عمل کند و به این توافق‌نامه بازگردد.

سه پایتخت اروپایی در بخش دیگری از بیانیه مشترک در رابطه با تنش‌های اخیر در منطقه گفتند: «امروز پیام ما روشن است؛ ما به توافق هسته‌ای متعهد هستیم و آن را حفظ خواهیم کرد. ما از ایران می‌خواهیم که تمام اقدامات مغایر با توافق را عقب بیندازد و ما از آن می‌خواهیم که از هرگونه اقدام جدید تنش‌زا خودداری کند، در این صورت و بر این اساس گفتگو با ایران به منظور حفظ ثبات منطقه انجام می‌شود.»

این بیانیه در حالی اعلام شده که ایران از هیچ یک از منافع برجام، برخوردار نشده و اروپایی‌ها هم طی وعده‌های مکرر تنها قول حل مشکلات را داده‌اند و در عمل اقدام معناداری انجام نگرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: برجام ، آلمان ، انگلیس ، فرانسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
حسن حسینی
۱۸:۴۳ ۲۸ دی ۱۳۹۸
حسن نیت نشون بدید

اینستکس عملیاتی بشه تا برگردیم
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۲ دی ۱۳۹۸
بایداول بخودشون وامریکا بگن برجام یک طرفه بی فایدست
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۲ دی ۱۳۹۸
غلط کردن مذاکره بی مذاکره ما راه خودمان را میریم تا اخراج امریکا از کل خاورمیانه منطقه مرگ بر امریکا - مرگ بر اسرائیل
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۲ دی ۱۳۹۸
همانطور که اروپایی ها تا حالا به روش خود به برجام پایبند بودند ما هم از این به بعد دقیقا مثل انها پایبند هستیم و خواهیم بود .