سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای دی ماه تاکنون؛

ریزش برداری و برف روبی در ۱۷۰ نقطه از جاده‌های خوزستان انجام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از برف روبی و ریزش برداری در ۱۷۰ نقطه از جاده‌های استان از ابتدای دی ماه تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی‌نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای دی ماه سال جاری و همزمان با آغاز طرح زمستانی راهداری تاکنون، ۱۷۰ عملیات برف‌روبی و ریزش‌برداری در جاده‌های خوزستان انجام شده است.

او افزود: عمده این عملیات‌ها در ۲۲ روز گذشته در شمال و شمال شرق خوزستان و نواحی کوهستانی و برفگیر این استان در شهرستان‌های اندیکا، دهدز، لالی، باغملک، ایذه و دزفول انجام شده و اکنون در تمام جاده‌های این مناطق تردد برقرار است.

بهرامی نیا اظهار داشت: در طرح زمستانی راهداری امسال، ۳۲ گروه با ظرفیت ۳۰۰ نیروی انسانی و حدود ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک تا ۲۰ فروردین در جاده‌های خوزستان مستقر بوده و آماده ارائه خدمات هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: علاوه بر این گروه‌های راهداری، ماموران راهداری به صورت ۲۴ ساعته در ستاد و هم در شهرستان­‌ها آماده پاسخگویی و انجام عملیات برای ایمن‌سازی جاده‌ها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: به رانندگانی که قصد عبور از جاده‌های کوهستانی خوزستان را دارند توصیه می‌شود ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و توشه راه، پیش از حرکت نسبت به ایمن بودن خودرو خود اطمینان حاصل کرده و در طول مسیر نیز به توصیه راهداران مستقر در جاده‌ها عمل کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.