سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ زنی مجتمع بزرگ فرهنگی آموزشی بنام سپهبد سلیمانی

بزرگترین مجتمع خیرساز، فرهنگی، آموزشی و رفاهی بنام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جنوب کرمان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسلم مروجی فر رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: کلنگ احداث فاز اول بزرگترین مجتمع خیرساز فرهنگی، آموزشی و رفاهی جنوب کرمان بنام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به زمین زده شد.

او در حاشیه مراسم کلنگ زنی بزرگترین مجتمع خیرساز فرهنگی، آموزشی و رفاهی جنوب کرمان بنام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته از طرف این سازمان و به همت شرکت معدنی طلایه داران مس جیرفت، این مجتمع فرهنگی، آموزشی و رفاهی و در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره فرمانده رشید و سردار پرافتخار جهان اسلام بنام ایشان ساخته خواهد شد.

او تصریح کرد: این اقدام در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی سرمایه گذاران حوزه‌های اقتصادی و حمایت از توسعه دانش و تحصیل دانش آموزان انجام خواهد شد.

مروجی فر تاکید کرد: در حال حاضر و دوران سخت جنگ اقتصادی دشمن علیه مردم و کشور ما، سرمایه گذاران مبارزان خط مقدم جبهه اقتصادی کشور بوده و بحمدلله علاوه بر تلاش در جهت ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در حوزه‌های کاری خود، در جهت تلاش برای رفاه مردم عزیز در زمینه‌های فرهنگی، خدماتی و رفاهی نیز همگام با مسئولین دولتی و از طریق کار‌ها و فعالیت‌های مختلف خیرخواهانه قدم بر می دارند که این اقدامات جای قدردانی و تشکر دارد.

رئیس صمت جنون کرمان اظهار داشت: فاز اول این مجتمع شامل ۲۴ کلاس درس بوده و با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

مروجی فر تصریح کرد: این سرمایه گذار همچنین یک مدرسه ابتدایی ۴ کلاسه با سرمایه گذاری ۵ میلیارد ریال در منطقه سرگز اسفندقه در شهرستان جیرفت به زودی احداث خواهد کرد.
انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.