سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجار خبرداد؛

اختصاص ۹۰ میلیارد ریال اعتباربه صورت تنخواه برای مدیریت سیل در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ازپیشنهاد پرداخت ۹۰ میلیارد ریال اعتبار به صورت تنخواه برای مدیریت سیل در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان خبرداد.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درباره اقدامات سازمان به منظور جبران خسارات بارندگی‌های شدید اخیر در بعضی از مناطق کشور، گفت: در استان‌های جنوب‌شرقی و شرق کشور بارندگی‌های زیادی داشته‌ایم، به خصوص در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان بارندگی‌ها به شدتی بوده که، خساراتی به ساختمان‌ها و تاسیسات زیربنایی وارد گردید.

نجار تصریح کرد: از قبل از شدت بارندگی‌ها اطلاعیه‌های لازم به استان‌ها برای آماده‌باش صادر شده است، در روستای زرآباد سیستان و بلوچستان از شب گذشته درگیر کم کردن آبگرفتگی بوده‌ایم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: بر این اساس مبلغ پنجاه میلیارد ریال برای استان سیستان و بلوچستان و مبلغ چهل میلیارد ریال برای استان هرمزگان به صورت در اختیار ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران دو استان قرارگیرد تا با رعایت ضوابط و مقررات و با نظارت سازمان مدیریت بحران کشور برای جبران خسارات ناشی از بارندگی هزینه شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.