سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

نتایج اولیه آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری امروز یکشنبه ۲۲ دی ماه منتشر می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد و به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور؛ به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تاریخ ۹۸/۰۸/۳۰ شرکت نموده اند، می‌رساند که نتایج اولیه آزمون مذکور برای متقاضیان استخدام در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری امروز یکشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۲ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

لذا داوطلبان پس از دریافت نتیجه آزمون، در صورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی‌شدگان برای بررسی مدارک باشند، باید برای اقدامات بعدی از صبح روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۳ به آدرس سایت دانشگاه به نشانی www.skums.ac.ir مراجعه و براساس توضیحات مندرج در سایت، اقدام نمایند.

به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در مشاغل دارای مصاحبه تخصصی که در جدول مشاغل آگهی مشخص شده اند، می‌رساند پس از بررسی مدارک واجدین شرایط، مجدداً برای شرکت در مصاحبه استخدامی به هریک از محل‌های مذکور معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.