سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی ۶۵ شعبه اخذ رای در سرخس

برای جمع‌آوری آرای واجدان شرایط شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد ۶۵ شعبه اخذ رای در سرخس پیش بینی شده است.

محمد رضا رجبی مقدم فرماندار سرخس در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: در این شهرستان ستاد انتخابات در تاریخ مقرر تشکیل و ۳۰ نفر معتمد از گروه‌ها و طوایف مختلف انتخاب شدند و هیات اجرایی هم تشکیل شد.
 
او ادامه داد: برای انتخابات اسفند ماه مجلس و امکان رای گیری از مردم، تعداد ۶۵ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
 
فرماندار سرخس با اشاره به اینکه تعداد ۴۱ داوطلب برای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه در زمان مقرر ثبت نام کرده بودند گفت: یک نفر از داوطلبین را خانم و ۴۰ نفر دیگر را آقایان تشکیل می‌دهند و در صورتی که افرادی رد صلاحیت شده باشند از طریق مجاری قانونی به داوطلبین اعلام می‌شود.
 
رجبی مقدم افزود: بحث صلاحیت داوطلبین فقط در اختیار مرکز حوزه انتخابیه  فریمان است و در آنجا بررسی می‌ شود و برای حفظ آبروی داوطلبین، اسامی آن‌ها به رسانه‌ها ذکر نمی‌شود و اگر افرادی رد صلاحیت شده باشند تا ۲۴ بهمن ماه سال جاری فرصت دارند در حوزه نظارت مرکزی و شورای نگهبان اعتراض نمایند تا تکلیف نهایی آن‌ها برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس مشخص گردد.
 
او با اشاره به اینکه وجود مشکلات زیاد در حوزه راه، بهداشت و درمان، کار و اشتغال جوانان در سرخس و شعار نمایندگان برای برطرف کردن مشکلات مردم تصریح کرد: در شهرستان با توجه به وجود پتانسیل‌های زیاد از جمله گمرک، نفت و گاز، منطقه ویژه اقتصادی زمینه برای کار فرآهم است و مشکلات زیادی داریم که از گذشته به ارث برده ایم و از بین داوطلبین حال حاضر هر کاندیدایی به مجلس راه پیدا کرد از او میخواهیم کمر همت ببندد و فعالیت خود را پس از ورود به مجلس آغاز نماید تا مشکلات مردم مرتفع گردد.
 
فرماندار سرخس گفت: مشکل جاده ترانزیتی سرخس به مشهد یکی از مشکلات حاد و زمان بر بوده است که به دلیل تامین اعتبارات به آن رسیدگی نشده و نظر ما این است که جاده قدیم احیاء و نقاط حادثه خیز حذف شوند.
 
رجبی مقدم افزود: حوزه بهداشت و درمان هم دارای مشکلات عدیده‌ای است و این وضعیت موجود در شان جمعیت ۱۰۰ هزار نفری شهرستان مرزی سرخس نیست و در آینده نزدیک منابع اعتباری تامین گردد بخشی از بیمارستان کنونی شهرستان توسعه و تعداد تخت‌ها از ۶۴ به تعداد ۹۶ تخت افزایش پیدا می کند.
 
او ادامه داد: حوزه انتخابیه فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.
 
 
انتهای پیام// م. ه
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.