سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در #تهران_ما پیگیری شد؛

مسیل رودبار شرقی بلوار میرداماد لایروبی شد

#تهران_ما موضوع انباشت شن و نخاله در رودبار شرقی بلوار میرداماد تهران را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: «رودخانه رودبارشرقی در میرداماد تهران؛ به قدری کثیف و مملوء از زباله و شن و ماسه است ،که احتمال پر شدن آن با کوچکترین باران پاییزی و بهاری وجود دارد تا اندازه ای که خروشان شده و به صورت سیلاب به منازل مردم میرداماد وارد شد. شب عید امسال نزدیک بود، به دلیل کوتاه بودن دیواره ی آن و عدم لایروبی کف آن توسط شهرداری منطقه سه سرریزشده و سیلاب ویرانگری برای خانه های مردم شود، لطفا نظارت لازم بر برنامه های اجرایی شهرداری منطقه سه تهران راجع به لایروبی آن صورت گیرد.»


بیشتر بخوانید: طراحی کانال‌های تهران برای بازگشت سیل در دوره ۵۰ ساله هزینه‌زا است


فخارمنش معاون خدمات شهری منطقه ۳ شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به نزدیک شدن به زمان بارشهای فصلی از مدتی قبل عملیات لایروبی در تمامی مسیلها و کانالهای منطقه آغاز شده است.

معاون خدمات شهری منطقه ۳ شهرداری تهران  تصریح کرد: در مورد رودبار شرقی هم از یک هفته قبل یک لودر و چند دستگاه ماشین آلات دیگر عملیات پاکسازی این مسیل را آغاز کرده اند و در حال حاضر این مسیل از شن و نخاله تخلیه شده است.

او در پایان خاطر نشان کرد: ما وضعیت مسیلها را به طور مرتب بررسی می کنیم و در صورت هر گونه آبگرفتگی به صورت اقدام به رفع آن می کنیم.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.