سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۳۳ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: ۳۳ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی استان اردبیل گفت: ۹۵ پروژه بهداشتی درسطح استان در حال تکمیل بوده است ک از این تعداد تاکنون ۵۵ پروژه از این تعداد به بهره‌برداری رسیده و در دو سال آینده نیز مابقی این پروژه‌های بهداشتی افتتاح خواهد شد.

او به افتتاح بیمارستان شهدای پارس‌آباد با ۱۶۰ تخت و صرف اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: بیمارستان ترومای اردبیل را بعد از گذشت سال‌ها با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیارد تومان راه‌اندازی کردیم و به زودی عمده بخش‌های بیمارستان فاطمی اردبیل به این مجموعه منتقل خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف‌زاده و ۵۴۰ تختخوابی سایت دانشگاه به عنوان بیمارستان هزار تختخوابی خبر داد و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا بیمارستان مشگین‌شهر را تا ۱۲۰ تخت ارتقا داده و به وضعیت کمی و کیفی آن رسیدگی کنیم.

اخوان اکبری با اشاره به ضرورت استانداردسازی مطب پزشکان اشاره کرد و بیان کرد: همه پزشکان موظف شدند تا در مطب خود از کارتخوان استفاده کنند و مقاومت در این زمینه بی‌معناست و استان اردبیل با ۵۲ درصد در نصب کارتخوان‌ها در مطب‌های خود رتبه دوم کشوری را دارد.

او با قبول تشخیص ضعیف برخی از پزشکان در اردبیل و بی‌اعتمادی مردم در این زمینه افزود: البته این کار مربوط به وجدانکاری پزشکان است، ولی در چند سال اخیر با جذب پزشکان فوقتخصص سعی کردیم تا مشکل تشخیص به موقع بیماری‌ها رفع شده و به نوعی قصور و کوتاهی‌ها در این حوزه به حداقل برسد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.