سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی سفر خود را به دبی لغو کرد

یسرائیل کاتس، وزیر خارجه اسرائیل دیدار خود از دبی را که قرار بود در ماه جاری میلادی انجام شود به دلیل نگرانی‌های امنیتی لغو کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، یسرائیل کاتس، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی دیروز اعلام کرد سفر خود به دبی را که قرار بود در ماه جاری میلادی انجام شود به دلیل نگرانی‌های امنیتی ناشی از افزایش تنش‌ها میان ایران و آمریکا لغو کرده است.

یک دیپلمات صهیونیست در این خصوص گفت طبق برنامه پیشین قرار بود کاتس در اواسط ماه جاری در جلسات امارات متحده عربی پیش از نمایشگاه ۲۰۲۰ دبی حضور یابد، اما «به دستور مقامات امنیتی» این سفر را لغو و به تاریخ دیگری موکول کرده است. این دیپلمات تاریخ جدیدی را برای این سفر اعلام نکرد.

یک مقام دیگر صهیونیست که خواست نامش فاش نشود در این خصوص گفت اسرائیل اقدام احتیاطی انجام می‌دهد تا از اقدام تلافی‌جویانه ایران بعد از حمله آمریکا به مقام نظامی این کشور در امان باشد. دیلی میل در ادامه نوشت این دیپلمات بدون آنکه هیچ مدرکی برای استناد به تهدیدی خاص از سوی ایران ارائه دهد گفت «بیم آن می‌رود ایران کاتس را هدف قرار دهد».

هفته گذشته، سردار شهید قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، فرمانده الحشد الشعبی و تعدادی دیگر از مبارزان و فرماندهان جبهه مقاومت طی حمله هوایی ناجوانمردانه نیرو‌های متجاوز و تروریست آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

بسیاری بر این باورند که اسرائیل در فراهم کردن اطلاعات برای انجام این ترور به آمریکا کمک کرده است. از جمله، ایدی کوهن، روزنامه‌نگار اسرائیلی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «موساد به آمریکا در این عملیات کمک اطلاعاتی کرد.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.