سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۲ دی ماه ۹۸؛

دستگیری سارقان منزل در رودبار/ کشف ۵ کیلو تریاک در رشت

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان منزل در رستم آباد

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: ۲ سارق منزل با اعتراف به ۸ فقره سرقت منزل در شهر رستم آباد رودبار دستگیر شدند.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر رستم آباد، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رودبار اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس و تعقیب سرنخ‌ها ۲ متهم را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ فیضی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به ۸ فقره سرقت منزل در شهر رستم آباد اعتراف کردند، گفت: مقداری وسایل سرقتی از مخفیگاه متهمان کشف شد.

او با بیان اینکه سارقان ۲۸ و ۳۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از وقوع سرقت در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۵ کیلو تریاک در رشت

احداله احدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات میدانی نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، افزود: پس از تعقیب و مراقبت انجام شده متهم حین تردد در شهر رشت با یک دستگاه خودروی پراید شناسایی و متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان تصریح کرد: متهم ۵۸ ساله دستگیر و در بازرسی از خودروی این فرد ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

احدی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.