سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسیب‌ها و تهدید‌ها باید به طور مرتب رصد شود

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی گفت:جنگ‌ها به صورت عامل و غیرعامل یا انسان‌ساخت اتفاق می‌افتد و برای مقابله با چنین تهدیداتی باید به‌روز بوده و آسیب‌ها و تهدیدات به طور مرتب رصد شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  آقایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی به اهمیت فوق‌العاده قرارگاه پدافند زیستی و فعال بودن آن اشاره کرد و گفت: جنگ‌ها به صورت عامل و غیرعامل یا انسان‌ساخت اتفاق می‌افتد و برای مقابله با چنین تهدیداتی باید به‌روز بوده و آسیب‌ها و تهدیدات به طور مرتب رصد شود.

 آقایی افزود: زیرساخت‌های زیستی باید از هرگونه آسیب در امان بوده و بتوانند تداوم خدمات رسانی در شرایط اضطراری را داشته باشد.

او گفت: امروزه پدافند غیرعامل کم هزینه‌ترین و صلح آمیزترین گزینه دفاع است و کشور‌های پیشرفته در این راستا میلیارد‌ها دلار هزینه و مرکز پژوهش و مطالعات زیستی را راه اندازی کرده‌اند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی افزود: دفاع زیستی در کشور ما باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و با توجه به اهمیت قرارگاه پدافند زیستی، کارگروه‌های این قرارگاه باید بصورت مرتب و ماهانه نسبت به شناسایی آسیب‌ها و تهدیدات و ارائه راهکار‌های لازم در برابر هرگونه تهدیدات احتمالی زیستی در استان اقدام کنند.

گل‌محمدزاده، معاون هماهنگی سپاه عاشورا نیز بر تشکیل به موقع جلسات قرارگاه زیستی و کارگروه‌های تخصصی آن به منظور شناسایی تهدیدات و آسیب‌های احتمالی این حوزه تاکید کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.