سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان کردستان سردترین شبانه روز خود را سپری کرد

پیش‌بین مسئول هواشناسی کردستان گفت: شهر‌های مختلف این استان با قرار گرفتن در معرض دمای حداقلی در اکثر نقاط طی شبانه روز گذشته سردترین اوقات خود را در فصل زمستان سپری کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ریحان امیدی‌راد با اشاره به اینکه تمام ایستگاه‌های هواشناسی استان در شبانه روز گذشته دما‌های زیر صفر درجه را ثبت کردند، گفت: دهگلان با ۱۸ درجه زیر صفر، هزارکانیان با ۱۶، سقز با ۱۲ و زرینه با منفی ۹ درجه سانتیگراد سردترین نقاط این استان بودند.

او یادآور شد: شهرستان‌های دهگلان، دیواندره (هزار کانیان)، زرینه، قروه و بانه نیز در شبانه روز گذشته به صورت کامل در شرایط یخبندان قرار گرفته و دمای هوا در گرمترین ساعات این شهرستان‌ها حداکثر صفر درجه سانتی گراد بود.

پیش‌بین مسئول هواشناسی کردستان افزود: در این مدت گرمترین دمای ثبت شده در استان کردستان مربوط به سلین اورامان با ۱۱ درجه سانتی گراد بود و سنندج مرکز استان نیز در سردترین حالت منفی هفت درجه و در گرمترین حالت نیز ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر را ثبت کرد.

امیدی‌راد اضافه کرد: طبق پایش نقشه‌های هواشناسی پیش‌بینی می‌شود دمای هوای استان تا آخر هفته جاری در شرایط یخندان باشد و سردی و برودت هوا در طول شبانه روز این هفته تداوم داشته باشد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.