سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اعلام زمان برگزاری آزمون فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده تأمین اجتماعی

مشاور عالی سازمان سنجش از برگزاری آزمون فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تأمین اجتماعی در سال ۹۸ خبر داد.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری آزمون فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تأمین اجتماعی در سال ۹۸ خبر داد و گفت: این آزمون در صبح روز جمعه، ۲۷ دی  ۹۸ در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: کارت شرکت در آزمون برای کلیه داوطلبان از روز سه شنبه، ۲۴ دی ۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. کلیه داوطلبان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود و برگه شرکت در آزمون، یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده؛ به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

توکلی در ادامه گفت: همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و درهای ورودی حوزه‌های امتحانی، راس ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح بسته خواهد شد، بنابراین داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن در‌های حوزه امتحانی در محل حاضر باشند.

مشاور عالی سازمان سنجش بیان کرد: در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان عناوین شغلی مختلف، یک بسته آزمونی داده می‌شود. دفترچه سوالات همه داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی بر روی جلد سوالات درج شده است.
 
به گفته او تعداد سوالات آزمون هر یک از بخش‌ها و مدت پاسخگویی به آن‌ها به این شرح است: بخش بیمه‌ای – کد ۷۰۱ و بخش درمان – کد ۷۰۲ تعداد ۲۰۰ سوال است و داوطلب باید در مدت ۲۰۰ دقیقه به آن‌ها پاسخ دهد. مشترک بخش درمان و بیمه‌ای –کد ۷۰۳ تعداد ۲۷۵ سوال است که داوطلب باید در مدت ۲۵۰ دقیقه به آن‌ها پاسخ دهد.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۲ دی ۱۳۹۸
مدیران بازنشسته