سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوری: مخالف مربی داخلی برای هدایت تیم ملی فوتبال هستم

پیشکسوت تیم استقلال گفت: تیم ملی فوتبال روند رو به رشدی را با کی روش طی می‌کرد و مخالف مربی داخلی برای تیم ملی هستم.

محمد نوری پیشکسوت تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: وضعیت تیم ملی فوتبال در شرایط خوبی قرار ندارد و تیم ملی بدون سرمربی است و در حال از دست دادن زمان هستیم، هرچه سریع‌تر باید برای انتخاب مربی اقدام شود تا کارش را شروع و نفرات را انتخاب کند.

نوری ادامه داد: مخالف مربی داخلی برای تیم ملی هستم، زیرا تیم ما روند رو به رشد و شرایط خوبی را با کی روش طی می‌کرد، پس از کی روش تیم ملی نتایج خوبی به دست نیاورد.

او افزود: تفکرات تیمی بازیکنان با کی روش خیلی خوب بود و او توانست دو بار تیم ملی را به جام جهانی ببرد.

او با اشاره به عملکرد ویلموتس گفت: ویلموتس عملکرد خوبی نداشت، البته فضای فوتبال برای ویلموتس مناسب نبود و فکر می‌کنم او با دخالت‌ها وکارشکنی‌هایی که انجام می‌شد، نتوانست کارش را آن گونه که می‌خواست به خوبی انجام دهد و شرایطی برایش پیش آمد که تیم را رها کرد.

او با اشاره به این موضوع که به احتمال زیاد گزینه انتخابی فدراسیون برای تیم ملی مربی ایرانی است گفت: باید مربی انتخاب شود که بتواند به پیشرفت تیم کمک کند، مربی‌هایی داریم که جوانند و توانایی اداره تیم ملی را دارند، بهتر است هر چه سریع‌تر تصمیم گیری شود تا تیم ملی بتواند بازی تدارکاتی انجام دهد و برای صعود به جام جهانی به مشکلی برخورد نکنیم.

پیشکسوت تیم استقلال ادامه داد: برای پیشرفت فوتبال کشورمان اهمیت دادن و سرمایه گذاری برای تیم‌های پایه فوتبال کشورمان خیلی مهم است، اگر تیم‌های پایه‌ ما خوب باشند، نفرات و جوان‌های خوبی را برای تیم ملی جذب می‌کنیم.

نوری گفت: متاسفانه، دلالی و لابی بازی در سطح تیم ملی، لیگ و باشگاه‌ها زیاد شده و این موضوع می تواند فوتبال ما را نابود کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
قلعه نویی
۱۱:۵۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
شما هم مخالف باش