به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: بسیاری ازسازمانهایی که در زمینههای مختلف فعالیت دارندعلاقمندندکه میزان رضایتیاوفاداری مشتریان خود را بسنجند تا بتوانند برای تامین خواستههای آنان برنامه ریزی صحیحی انجام دهند.
او در مورد تعریف کلی رضایت سنجی از ذینفعان چنین گفت: رضایت مشتری میزان پوشش انتظارات مشتریان ازخدمات یامحصولات میباشد. باتوجه به این تعریف رضایت مشتری تنها به اینکه مادرمقابل مشتریان خود چگونه عمل میکنیم بستگی نداشته، بلکه به میزان انتظار مشتری ازما نیز وابسته است.
فعله گری افزود:رضایت مشتری معمولاپس ازدریافت سرویس ویا مصرف یک محصول ایجاد میشود که ممکن است راضی یا ناراضی باشد. رضایت، یک احساس مثبت درمشتری است که پس ازاستفاده ازمحصول یا دریافت خدمت ایجاد میگردد. این احساس رابطه مستقیمی با سطح انتظارهای مشتری وهمچنین کیفیت محصول یاخدمت دارد.
او یادآور شد: طرح نظر سنجی از ذینفعان هر سال توسط واحد روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان و با بکارگیری مشاوران خبره در این زمینه برنامه ریزی و اجراء میگردد و پس از تحلیل نتایج، اقدامات اصلاحی برای افزایش سطح رضایت مندی از ذینفعان تعریف میگردد.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان نتایج طرح سنجی را اینگونه توصیف کرد: تحلیل دادههای بخشهای مختلف طرح نظرسنجی نمایانگر اینست که در بخش مشترکین و جامعه ۸۰ درصد، متقاضیان و مراجعان ۹۳ درصد و کارکنان ۷۳ درصد بوده است.
فعله گری در پایان سخنانش به افزایش سطح رضایت مندی اشاره کرد و افزود: با بررسی و تحلیل دادههای دو سال پیاپی ۹۷ و ۹۸ در بخشهای مختلف نشان میدهد که در کل رضایت مندی ۸ درصد رشد مثبت داشته است.
انتهای پیام/ع