سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره های آموزشی امداد و نجات برای مددجویان تحت حمایت

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:دوره‌های آموزش امداد و نجات، برای بیش از هزارو ۶۰۰ نفر از کارکنان و مدجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به صورت رایگان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به تفاهم نامه همکاری با جمعیت هلال احمر استان گفت: جمعیت هلال احمر خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه می‌دهد که با توجه به شباهت محور‌های کاری این نهاد با کمیته امداد امیدواریم بتوانیم هر چه بیشتر به جامعه هدف خدمت کنیم.
 
صفری با بیان اینکه یکی از محور‌های مهم کمیته امداد پیشگیری وآموزش جامعه هدف این نهاد مقدس برای مقابله با حوادث وکاهش مخاطرات در مواقع بحرانی می‌باشد افزود: همکاری این نهاد در بحث آموزش‌ها و فعالیت‌های فرهنگی با جمعیت هلال احمر استان، به ویژه در برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، برگزاری آموزش‌های امداد و نجات انجام می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان از حضور کارکنان ومددجویان تحت حمایت کمیته امداد در دوره‌های امداد و نجات خبر داد و گفت: در ۹ ماهه سال جاری بیش از هزارو ۶۰۰ نفر از کارکنان ومددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در دوره‌های آموزشی امداد ونجات شرکت کرده اند.

او برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و نجات برای مددجویان تحت حمایت را از موضوعات اصلی تفاهم نامه همکاری کمیته امداد با جمعیت هلال احمر برشمرد و افزود: تربیت نیروی انسانی داوطلب از بین مددجویان، ارائه آموزش‌های لازم در خصوص مقاوم سازی منازل مددجویی و توسعه آموزش‌های مهارتی و امدادی از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.