سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حساس‌ترین بازی این هفته زیر ذره بین سازمان لیگ برتر فوتسال

رئیس موقت سازمان لیگ برتر فوتسال امروز حساس‌ترین بازی این هفته را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری تمامی مسابقات به پایان می‌رسد و چهره ۸ صعود کرده به مرحله پلی آف و همچنین تیم‌های سقوط کرده به دسته پایین‌تر نیز مشخص خواهد شد. در یکی از حساس‌ترین و زیباترین بازی‌های این هفته ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان، تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی در اصفهان به مصاف هم می‌روند. این بازی برای هر ۲ تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا پیروزی در این دیدار می‌تواند آن‌ها را با روحیه بالا راهی مرحله پلی آف کند.


بیشتر بخوانید: مصاف جذاب مس و گیتی پسند در اصفهان/ کار سخت سن ایچ برابر ستاره‌های ورامین/ تلاش اهورا برای نجات از سقوط


از نکات جالب توجه در این بازی می‌توان به حضور آرش جابری دبیر سازمان لیگ برتر فوتسال اشاره کرد که او قرار است این بازی را از نزدیک تماشا کند. حضور جابری در سالن مسابقه می‌تواند نشان گر این باشد که او شخصاً ناظر بازی خواهد بود تا از به وجود آمدن هر گونه حاشیه و درگیری جلوگیری کند.

تیم فوتسال مس سونگون تا قبل از بازی امروز با ۵۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. همچنین گیتی پسند هم با ۵۳ امتیاز به دنبال مس در رده دوم جدول رده بندی فرار گرفته است.

گفتنی است بازی رفت این ۲ تیم ۲۷ شهرویور ماه در تبریز برگزار شد که در آن مسابقه تیم مس سونگون موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد گیتی پسند اصفهان عبور کند. گیتی پسندی‌ها برای آن که نتیجه بازی رفت را جبران کنند امروز با تمام توان و قدرت خود وارد مسابقه خواهند شد. همچنین این تیم اصفهانی در بازی امروز از امتیاز میزبانی هم برخوردار است و می‌تواند با حضور هوادارانش امیدوار به کسب پیروزی در برابر مس سونگون باشد.

دیدار ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان امروز از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن پیروزی اصفهان شروع می‌شود.


بیشتر بخوانید: شهروند ساری با ۵ غایب به مصاف سوهان محمدسیما می‌رود


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.