سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست معاون شهردار از شهروندان سنندجی:

درخواست صدور پروانه ساختمانی را به آخر سال موکول نکنید

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج از مردم خواست درخواست صدور پروانه ساختمانی را به روز‌های پایانی سال موکول نکنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، کمال کاظمی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج گفت: مشارکت شهروندان در پرداخت به موقع عوارض موجب افزایش راندمان کاری در حوزه‌های مختلف می‌شود.

او گفت: در سنوات گذشته تخفیفات عوارض صدور پروانه ساختمانی هر ساله در ماه‌های پایانی سال اعمال می‌شد.

کمالی افزود: در روز‌های پایانی سال شاهد درخواست فراوان در خصوص صدور پروانه ساختمانی بودیم که این کار منجر به ضرر مودیانی بود که در ابتدای سال اقدام به پرداخت عوارض می‌کردند.

او بیان کرد: برای رفع این مشکل و بهره مندی همه شهروندان از تخفیفات عوارض بر اساس لایحه عوارض از ابتدای امسال به شهروندانی که درخواست صدور پروانه ساختمانی داشتند و بصورت نقدی اقدام به پرداخت عوارض کردند مشمول ۱۵ درصد تخفیف شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج از شهروندان درخواست کرد: با توجه به اینکه تخفیف عوارض از ابتدای سال براساس لایحه اعمال شده استدرخواست صدور پروانه ساختمانی را به آخر سال موکول نکنند

او تاکید کرد: به هیچ عنوان در ماه‌های پایانی سال تخفیفی جدیدی برای شهروندانی که درخواست صدور پروانه ساختمانی را دارند به جزء این ۱۵ درصد اعمال نخواهد شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.