سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تارتار در یک قدمی نیمکت سرخ

شب گذشته در شرایطی باشگاه پرسپولیس بیانیه تازه خود را صادر کرد که هواداران این تیم بیشترین میزان نگرانی را بابت آینده خود داشتند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخ‌ها در ساعات ابتدایی این هفته بیانیه‌ای را نوشتند که یک پیام مهم داشت و آن هم تعیین تکلیف گابریل کالدرون تا عصر شنبه بود. در این بیانیه همچنین به بررسی نامه جدید کالدرون پرداخته شد و باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر که روز پنج‌شنبه کالدرون درخواست‌های جدید را مطرح کرده، از بررسی آن توسط هیئت‌مدیره و مدیرعامل این باشگاه خبر داد و البته هیج خبر یا گمانه‌زنی را تایید نکرده است.

کالدرون در یکی از شروطی که برای باشگاه پرسپولیس گذاشته تاکید کرده که مسئولان باشگاه باید ۴۵۰هزار دلار باقی مانده قرارداد او را به طور یکجا به وی پرداخت کنند. از سوی دیگر وی در این ایمیل تاکید کرده برای هر پیروزی باید حدود ۳هزار دلار پاداش به خودش و دستیارانش پرداخت شود. این مرد آرژانتینی در این ایمیل شروط دیگری قرار داده که نشان می‌دهد راه برای بازگشت او بسته خواهد شد. در مورد جانشین کالدرون گفته می‌شود شانس مهدی تارتار بیشتر از دیگر گزینه‌هاست. با این حال در شرایطی که عزم مسئولان به حضور مربیان ایرانی در راس کار تیم‌های لیگ برتری و ملی است، به نظر می‌رسد خبری که پرسپولیسی‌ها وعده انتشار آن را داده‌اند، چیزی جز اعلام جدایی گابریل کالدرون آرژانتینی نخواهد بود؛ کسی که هنوز موفق به دریافت مطالبات خود نشده و همچنین هیچ‌یک از شروطی که در ایران اعلام کرد (خرید بازیکن، پرداخت مطالبات بازیکنان، اردوی خارجی و استعفای پیروانی) تحقق نیافته و در چنین شرایطی بعید است او به ایران بیاید.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.