سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان پدافند غیرعامل خطاب به سردار حاجی‌زاده؛

می‌دانم که امشب از خدا فقط شهادت می‌خواهی

سردار جلالی در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش نوشت: حاجی زاده به خواست مردمش مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و آبروی یک عمر مجاهدت خالصانه اش را شرافتمندانه هزینه کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در واکنش به سخنان امروز سردار حاجی زاده در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش نوشت:

حتم دارم جمله‌ای که سردار حاجی زاده گفت که‌ ای کاش مرده بودم و این روز را نمی‌دیدم از اعماق وجود و دلشکسته این سرباز وفادار وطن بیرون آمده است.

حاجی زاده به خواست مردمش مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و آبروی یک عمر مجاهدت خالصانه‌اش را شرافتمندانه هزینه تصمیم خطای یک شخص در شرایط بسیار سخت کرد.

حادثه خیلی تلخ است. یک سو عزیزانی که پاره وطن بوده‌اند در آسمان پرپر شده اند و سوی دیگر سربازانی که تمام عمرشان را هزینه امنیت این مردم کرده‌اند احساس شکست و غم می‌کنند.

خداوند تاوان این داغ بزرگ که ترامپ و دولت تروریستش به دل ملت ایران گذاشت را خواهد ستاند.

به حاجی زاده و همه سربازان وطن می‌گویم این ملت بزرگ و شریف هیچگاه قدرناشناس نبوده است. همه ما سوگوار آن‌ها هستیم که رفته‌اند، اما فراموش نمی‌کنیم امثال شما عمریست که جانتان را کف دست گرفته‌اید و برای امنیت این مردم در بیابان‌های منطقه می‌جنگید.

آن‌هایی که اکنون به سپاه فحاشی می‌کنند از جای دیگری دلشان پر است. از کور شدن چشم فتنه در منطقه... از رزم چشم‌نواز شما در عین الاسد!

می‌دانم که امشب از خدا فقط شهادت می‌خواهی...

غلامرضا جلالی

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۲ دی ۱۳۹۸
حاجي زاده بايد به سران ميگفت
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سپاه همیشه عزیز ما بوده ومیدانم دشمن از قدرت شما میترسد.
فاران
۱۱:۵۳ ۲۲ دی ۱۳۹۸
شجاعت ایشان همانند برادرش قاسم سلیمانی است. در زمانه ای که بعضی خود را بی خبر از تصمیم ها نشان می دهند اینگونه قبول مسئولیت جگر شیر می خواهد
خداوند ایشان را برای کشور حفظ کند
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۲ دی ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه این امریکارو
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۲ دی ۱۳۹۸
مسببین باید محاکمه بشن ولی باید از کسانی که شبانه روز بیدار و هوشیارند و مثل عقاب آسمان مملکت رو محافظت میکنن جوری که چند بار توی قضیه پهبادهای آمریکایی معجزه کردند و اهل فن دنیا رو انگشت به دهان گذاشتن طوری که آمریکا میخواد 52 نقطه رو بزنه ولی نمیتونه، تجلیل بشه.
این کسی هم که هواپیما رو زد یا خیلی هول شده یا به احتمال زیاد نفوذیه چون هواپیمای مسافربری کاملا واضحه گرچه فقط 10 ثانیه فرصت داشته و چنان به آمریکا پاس گگل داده که انگار یه سناریوی از پیش تعیین شده بوده!!!
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سردار درد و بلات بخوره توی سر کل دولت مردان امریکا و دشمنان اسلام
یدملت
۰۷:۱۸ ۲۲ دی ۱۳۹۸
هنوز هم ای سپاهی عزیز دوستت داریم
عزیزم مرگ برای دشمنان شماست
ای سردار دلیر سرت بالا بگیر ما هنوز دوستت داریم شما گناهی ندارید
مرگ بر امریکا