سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی برخی مدارس استان کرمان

رئیس اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس شهرستان رفسنجان، شهر مس سرچشمه و منطقه نوق، کشکوییه، انار وپیش دبستانی ومدارس ابتدایی شهرستان کوهبنان، فردا یکشنبه خبرداد.

امید سلاجقه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان و به دلیل بارش باران و برف، یخ زدگی جاده‌ها و معابر، مدارس شهرستان رفسنجان، شهر مس سرچشمه و منطقه نوق، کشکوییه، انار و پیش دبستانی ومدارس ابتدایی شهرستان کوهبنان فردا یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸ تعطیل شد.

او افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی و هوای سرد به استان کرمان و احتمال تعطیلی مدارس در برخی از شهرستان‌ها و مناطق استان در دو روز آینده، تاکید می‌شود اخبار مربوط به تعطیلی مدارس استان کرمان را از منابع خبری رسمی آموزش و پرورش استان کرمان در یافت کنید.

سلاجقه تصریح کرد: هرگونه اخبار مربوط به تعطیلی مدارس استان کرمان در فضای مجازی و به غیر از منابع خبری معرفی شده، کذب است.

او افزود: مراکز پیش دبستانی و ابتدایی بخش_دهج و دهستان_خَبر از توابع شهرستان شهربابک تعطیل شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهر جیرفت و مدارس بخش‌های تابعه و روستا این شهرستان در تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل شد.

سلاجقه افزود: مدارس شهرستان بردسیر وپیش دبستانی ها ومدارس ابتدایی شهرستان زرند تعطیل شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.