سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳۱ فقره جواز تاسیس صنعتی در استان بوشهر صادر شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور ۱۳۱ فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان در ۹ ماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: از تعداد  ۱۳۱ فقره جواز تاسیس صنعتی صادر شده، تعداد ۱۳ فقره را  سازمان مناطق ویژه و بقیه را سازمان صمت استان صادر کرده است.

او عنوان کرد: طبق وضعیت موجود تا پایان آذر امسال ۵۷۷ فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه گذاری ۱۰۴ هزار و ۷۱ میلیارد تومان با پیش بینی اشتغال ۲۸ هزار و ۲۳ نفر در استان بوشهر صادر شده است.

او تاکید کرد: از تعداد ۵۷۷ مجوز تاسیس طرح صنعتی تعداد ۴۵ مورد را مناطق ویژه اقتصادی و بقیه را سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صادر کرده است که پیش بینی می‌شود تا پایان امسال تعدادی از این طرح‌ها وارد چرخه تولید شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برای حمایت از طرح‌های صنعتی در استان اقدامات متعددی صورت گرفته که مهمترین آن‌ها ارائه تسهیلات برنامه تولید و اشتغال از طریق سامانه بهین یاب برای رونق گرفتن بنگاه‌های اقتصادی به ویژه تکمیل طرح‌های صنعتی نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد است.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به نشانی www.behinyab.ir مراجعه کنند و سازمان صمت تقاضای آنها را پس از بررسی در کارگروه رونق تولید، مصوب خواهد کرد.

براساس دستورالعمل ابلاغی نرخ سود تسهیلات بین ۱۲ تا ۱۴ درصد خواهد بود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.