سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان کشف شد

فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح‌های پاک سازی در سطح استان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان  اظهارداشت : پلیس لرستان طی دو روز گذشته با اجرای طرح‌های کنترلی و پاک سازی در مناطق آلوده و مبارزه با قاچاق با محوریت ارتقاء سطح امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرایم با به کارگیری امکانات و تجهیزات پلیسی و حضور گشت‌های محسوس و غیر محسوس خودرویی و موتوری بار دیگر عرصه را بر مخلان نظم و امنیت تنگ کرد.

او افزود: کشف ۸۵۸ طاقه پارچه، ۲ هزار و ۲۷۷ قلم انواع کالای قاچاق شامل لوازم آشپزخانه و آرایشی - بهداشتی، البسه و کفش ورزشی، نفت سفید و چای به ارزش ۱۳ میلیارد ریال با دستگیری ۲۹ متهم از دستاورد‌های پلیس در ۴۸ ساعت گذشته است.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه توقیف ۸۶ دستگاه موتورسیکلت و ۱۸۳ خودرو متخلف و حادثه ساز، جمع آوری ۶۹ معتاد متجاهر و پر خطر، دستگیری ۸۹ نفر مشمول و متهم تحت تعقیب را از دیگر اقدامات پلیس لرستان در دو روز گذشته برشمرد.

این مقام انتظامی همچنین از کشف ۱۰۲ کیلوگرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و ۱۳ رأس دام سرقتی، استعلام ۹۰۰ دستگاه خودرو مظنون و رصد ۵۶۰ مورد میادین و چهارراه‌های استان در این مدت عنوان کرد و گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در کل ساعات شبانه روز آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص موارد مشکوک و قاچاق کالا در سطح استان می‌باشد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.