سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس تا ساعت ۲۴ امشب

رییس هیأت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در البرز گفت:نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۲۴ امشب اعلام می‌شود.

نوراللهی ، رییس هیأت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت:بررسی صلاحیت‌ها از دوم دیماه آغاز و پس از بررسی پرونده‌ها، جمع بندی نظرات به هیأت مرکزی ارسال شد.

نوراللهی افزود: تا ساعت ۲۴ امشب فرصت داریم که اسامی افرادی که تأیید نشده اند و یا صلاحیت آن‌ها احراز نشده است را به آن‌ها اعلام کنیم.

وی در ادامه گفت: اعلام اسامی از طریق فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه کرج و ساوجبلاغ انجام می‌شود و اگر داوطلبان به این نظر معترض باشند می‌توانند از ۲۲ تا ۲۶ دیماه شکایت خود را به ۲ مرکز سایت اخذ شکایت، مستقر در فرمانداری کرج و ورزشگاه جهان پهلوان تختی تهران مراجعه و شکایت خود را به شورای نگهبان ارائه کنند.

نوراللهی افزود: پس از ثبت اعتراض افرادی که صلاحیت آن‌ها تأیید نشده است شورای نگهبان پس از بررسی مجدد تا ۱۱ بهمن نتیجه را اعلام می‌کند.
بررسی صلاحیت‌ها در ۴ مرحله انجام می‌شود که ۲ مرحله آن از سوی هیأت اجرایی و هیأت مرکزی نظارت و دو مرحله آن نیز مربوط به اعلام نظر شورای نگهبان است.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.