سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خباز در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قبل از اعلام تایید صلاحیت‌ها، صحبت کردن از لیست حرکت در یک فضای تاریک خواهد بود

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: زمانی که افراد تاییدیه خود را گرفتند، شورای عالی جبهه اصلاح طلبان لیست را مشخص می کند.

محمد رضا خباز عضو حزب اعتماد ملی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد چگونگی تشکیل لیست اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس اظهار کرد: باید بعد از اعلام نتایج هیأت نظارت اظهار نظر کنیم، زیرا تا تایید شده ها مشخص نشود به طور طبیعی تعیین لیست هم مشخص نخواهد بود.

او ادامه اداد: زمانی که افراد تاییدیه خود را گرفتند، شورای عالی جبهه اصلاح طلبان با بررسی هایی که انجام می دهد، لیست را مشخص می کند، الان صحبت کردن از لیست حرکت در یک فضای تاریک خواهد بود، زیرا تا افراد تایید صلاحیت نشوند نمی توان آن ها نامزد انتخاباتی دانست.

عضو حزب اعتماد ملی با بیان اینکه افراد باید چهار مرحله را طی کنند، گفت: افراد ابتدا ثبت نام می کنند و در مرحله دوم با تایید شورای نگهبان نامزد انتخاباتی می شوند، سپس با پیروزی در انتخابات منتخب مردم خواهند شد و در مرحله چهارم با ورود به مجلس نماینده مجلس می شوند.

فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که آیا حزب اعتماد ملی در شورای عالی سیاستگذاری عضویت دارد؟ تصریح کرد: بله، حزب اعتماد ملی در شورای عالی سیاستگذاری عضو است و سه نماینده که شامل گرامی مقدم، الیاس حضرتی و افشانی هستند در آن حضور دارند.

خباز افزود: تغییر رویکر شورای عالی سیاستگذاری نسبت به دوره های قبل به گونه ای است که در این دوره اسرار به تعداد زیاد نماینده ندارند، بلکه اسرار بر توانایی فرد دارند، شورای عالی می خواهد از فردی که حمایت می کند توانایی لازم را در مجلس آینده که مجلسی بسیار مهم هم هست داشته باشد، به طور کلی شورای عالی سیاستگذاری در این دوره به دنبال سیاهی لشکر نیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.