سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان انقلاب و عمومی شهرستان سیروان:

امنیت کشور مرهون خون پاک شهدای گرانقدر است

دادستان انقلاب و عمومی شهرستان سیروان گفت: امنیت کشور مرهون خون پاک شهدای گرانقدر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حامد سهرابیان دادستان انقلاب و عمومی شهرستان سیروان گفت: امنیت کشور مرهون خون پاک شهدای گرانقدر است و تامین امنیت جامعه درچهارچوب قانون، یکی از وظایف اصلی پلیس با همکاری دستگاه قضایی ودر کنار سایر نهاد‌های امنیتی است و اعتماد مردم به پلیس و دستگاه قضایی زمانی محقق می‌شود که مردم عدالت را در رسیدن به حقوق مادی و معنوی خود لمس کنند.

او با بیان اینکه ماموریت‌های پلیس و دستگاه قضائی مکمل یکدیگرند ادامه داد: تعامل دستگاه قضائی و نیروی انتظامی باید سازنده و در مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم و تامین آسایش و آرامش آنان صورت گیرد.

سهرابیان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و حفظ حریم شهروندان اظهار کرد:اجرای به موقع دستورات قضائی و دقت در بیان جزئیات ریز و نظریات کارشناسی پلیس در نگارش گزارشات باعث تحقق عدالت و بسط عدالت اجتماعی در جامعه می‌شود.

او اظهار کرد: ایمان، ولایت پذیری، رشادت و شهامت از ویژگی های بارز سردار سلیمانی است و البته مردم همواره با دیدن نیرو‌های حزب الهی و مسلح و به ویژه پلیس در هرجا امنیت و آرامش را در وجود خوداحساس می‌کنند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.